suzannevandenberk.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Suzanne

Frijke

Wat leuk Suzanne! Heel veel (werk)plezier, een goed reis en prachtige ervaringen opdoen! Kijk uit naar je verhalen en foto’s en Fons met mij! ??

Yvonne Koman

EINDELIJK ! Het gaat beginnen!
Kijk, leer, groei, lach, ervaar,
en vooral: geniet!!
Tot snel!

Rinie en Ton

Suzanne heel veel succes,zijn benieuwd naar je verhalen

John en Lizette

Wat leuk Suzanne ! Wij reizen graag met je mee hoor. Heel veel plezier.

Chris Tettero en Harrie Truijen

Hoi Suzanne, Leuk om je te volgen en zo heerlijk herkenbaar allemaal voor ons. De lunch en zwemmen in Shangri-La en Java House zijn bekende plekken voor ons. Geniet en leer er veel van. Harrie en Chris

Dian

Hoi Suzanne,

Wat leuk om te lezen allemaal en dat je ook nog gewoon badminton speelt met collega's. Dan blijft je conditie ook een beetje op pijl.
Jammer dat het niet zo'n uitdagende stage is maar je leert wel veel nieuwe dingen bij, lees ik.
Heel veel succes nog en plezier! En alvast fijne feestdagen een een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ben benieuwd hoe je het daar gaat vieren.

Groetjes,
Dian